Glavni Izbornik
| Naslovnica |
| O nama |
| Usluge |
| Implantati |
| Kirurgija |
| Kongresi |
| Putovanja |
| Traži |
| Pitanja i odgovori |
| Aktuelnosti |
| Kontakt |
HOMEOPATIJA
Saznajte više i dijela
priručnika za samopomoć
priručnika za samopomoć
i uzajamnu pomoć u
liječenju ljudi HOMEOPATIJA I
ZDRAVLJE autora
liječenju ljudi HOMEOPATIJA I
ZDRAVLJE autora
Prof. dr Aleksandra Krstića,
kojeg je objavio u
Novom Sadu, 2000. godine.
kojeg je objavio u
Novom Sadu, 2000. godine.
|
|
|
VITAMINI I ZDRAVI ZUBI Ljubitelji mlijeka i narančinog soka čine uslugu svojim desnima. Dvije studije na Stomatloškom Univerzitetu Buffala, u SAD, pokazuju da je kod ljudi koji u mladosti sa hranom uzimaju malo C vitamina i imaju premalo kalcija, rizik od razvoja bolesti zubnog mesa u kasnijim godinama dva puta je veći nego kod onih koji uzimaju dovoljno ovih tvari.- Više nije dovoljno samo govoriti da se redovito peru zubi i posjećuje stomatolog-kažu naučnici dotičnog Univerziteta. - Prehrana igra veću ulogu nego što smo do sada pretpostavljali. Rezultati su dobiveni proučavanjem podataka iz dviju višegodišnjih studija, prva je obuhvatila 2 392, a druga 12 412 ispitanika. Uporedba unosa kalcija s bolestima usne šupljine, mjerenjem odvajanja desni od kosti, pokazuje da su žene i muškarci koji su imali nizak nivo kalcija u prehrani znatno skloniji bolestima usne šupljine od onih koji su uzimali dovoljno mlijeka. Posebno su analizirani ispitanici od 20 do 39 godina- mali unos kalcija udvostručuje rizik gubitka zuba i bolesti usne šupljine. - Do sada nismo znali da su i tako mladi ljudi u rizičnoj grupi za bolesti zubnog mesa i gubitak kosti oko zuba- kažu naučnici. To dokazuje koliko je važna prehrana kod djece i mladih u godinama kada se formiraju kosti i doseže vrhunac koštane mase. Kalcij gradi jače kosti i zube. Ako je kost slaba, neće se moći boriti s neprijateljima kao što su bakterije i tvari u dimu cigarete, koje negativno djeluju na kosti, zube i zubno meso. Sličan je rizik utvrđen i kod onih koji uzimaju premalo vitamina C. Što manje tog vitamina - to je veći rizik, a posebno kod pušača. Taj vitamin pomaže u popravku vezivnog tkiva, a poznata su njegova antioksidantska svojstva. Vitamin C u prehrani povećava sposobnost tkiva za samoobnavljanje i borbu protiv bakterija i otrova. Našli smo vrlo jaku vezu u svim starosnim grupama, a najočitiji rezultati su rezultati kod pušača, koji trpe više napadača na tkivo desni, pa trebaju više C vitamina da bi se borili protiv otrova iz cigarete. |
NOVO - Medico Oral poliklinika
| GINEKOLOGIJA |
| ORTOPEDIJA |
| INTERNISTIČKA |
| KARDIOLOŠKA |
| NEUROLOGIJA |
| HOMEOPATIJA |
| DIJAGNOSTIKA |
| AMSAT DIJAGNOSTIKA |
| OČNE BOLESTI |
| KOŽNE I SPOLNE BOLESTI |
Ukupno posjeta






Nasumična Slika

Vitamini i zdravi zubi 

Ljubitelji mlijeka i narančinog soka čine uslugu svojim desnima. Dvije studije na Stomatloškom Univerzitetu Buffala, u SAD, pokazuju da je kod ljudi koji u mladosti sa hranom uzimaju malo C vitamina i imaju premalo kalcija, rizik od razvoja bolesti zubnog mesa u kasnijim godinama dva puta je veći nego kod onih koji uzimaju dovoljno ovih tvari.